O candidato socialista recoñeceu de primeiro plano o envío da carta, achacando a mensaxe a un slogan de márketing político "que no pasan de ser desideratums que no expresan más que el deseo de algo, en este caso mi deseo de ser elegido alcalde."
Delís achaca á polémica suscitada como un acto de desesperación do Partido Popular de gondomar "porque saben la que les viene encima". Presidente Rajoy.
Por outra parte Delís cita o artigo da Junta Electoral Central onde textualmente recolle "La difusión de carteles con la leyenda "D...., Alcalde" antes del inicio de la campaña electoral, está amparada por el inciso segundo del artículo 53 LOREG en relación a las actividades habituales de los partidos políticos de acuerdo con el artículo 20 de la Constitución" Acuerdos de fecha 5 y 10 de marzo de 1995.
Delís comentaba que esta estratéxia de márketing non é a primeira vez que se utiliza pondo como exemplo o slogan de campaña da web do candidato central do partido popular, Mariano Rajoy http://www.nngg.org/rajoypresidente.php onde se pode ver a campaña "Presidente, Rajoy".