Os traballadores de Paradores Nacionais de Turismo inician nas redes unha recollida de sinaturas contra a privatización do servizo, a retirada do ERE imposto pola empresa, contra o peche de establecementos e o mantemento dos postos de traballo.
A petición está dirixida ao Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo, e conta co apoio dos traballadores do Parador Conde de Gondomar de Baiona, afectados polo despido de 10 empregados deste establecemento e unha perda de dereitos laborais que afectan á totalidade da plantilla.
O petitorio pode asinarse na web Petición Pública.
Texto do petitorio:
"Con nuestra firma mostramos nuestro rechazo a las medidas que Paradores de Turismo propone y que suponen el despido de 644 trabajadores y trabajadoras y que ponen en riesgo el futuro de esta empresa pública.
Desde su nacimiento, Paradores de Turismo contribuyó al desarrollo económico de los pueblos donde se instaló y lo sigue haciendo en la actualidad. Por esto es necesario que continué siendo una Empresa totalmente Pública y pueda seguir proporcionado el beneficio social que fue y debe seguir siendo su razón de ser.
Igualmente rechazamos el cierre de los 7 Paradores propuestos por la dirección de la empresa (Teruel, Alvacete, Ayamonte, Puerto Lumbreras, Verín, Ferrol y Manzanares) y el cierre temporal de 27 (Almagro, Gredos, Guadalupe, Oropesa, Tordesillas, Zafra, Benavente, Cervera de Pisuerga, Fuente De, Limpias, Monforte, Puebla de Sanabria, Sto. Estevo, Tui, Vilalba, Villafranca, Aiguablava, Alcañiz, Artíes, Bielsa, Cardona, Sto. Domingo, Seo D'Urgell, Vic, Vielha, Arcos de la Frontera, Cazorla), ya que suponen un perjuicio importante para la economía de sus pueblos y condenan al desempleo a un número importante de trabajadores y trabajadoras".
Mobilizacións dos traballadores do Parador de Baiona, informe de Víartv.
Dim lights Embed Embed this video on your site