Mércores, 3 Jul. 2024

Actualizado10:50:26 PM GMT

Estás en Nigrán UCN-CDL únese ás críticas contra a subida de taxas e impostos presentada polo PP Nigrán.

UCN-CDL únese ás críticas contra a subida de taxas e impostos presentada polo PP Nigrán.

Correo-e Imprimir PDF
A coalición UCN-CDL rexeita

O concelleiro Antonio Fernández Comesaña, portavoz de UCN-CDL de Nigrán adianta o seu voto negativo á proposta do alcalde Alberto Valverde (PP) de subir as tasas e impostos municipais, no pleno municipal a celebrarse o vindeiro luns 24 de outubro. Fernández Comesaña afirma que “el gobierno está totalmente equivocado. Con esta medida lo que hace es dificultar a los vecinos de Nigrán la salida de la crisis, acudiendo al recurso fácil como es cargar sobre ellos el peso de la crisis, tocando en su bolsillo, es decir, pagar los de siempre: las familias, autónomos, comerciantes, etc., en vez de optar por eliminar gastos corrientes y superfluos”.

O concelleiro centrista reclama como solución un reaxuste do capítulo 1 correspondente aos gastos de órganos de goberno e persoal. Segundo cálculos da súa agrupación a proposta do gobernante PP incrementa entre un 4% e 5% os tributos e en algúns casos máis do “115% como es el IAE (Impuesto de actividades económicas), para las empresas que se instalen en el polígono de Porto do Molle”, sinala.

Ademais, UCN-CDL destaca que a decisión do alcalde popular, Alberto Valverde, é contraria ás mensaxes que envían desde o seu propio partido, así como das promesas realizadas nas pasadas eleccións de crear emprego e baixar impostos, cando estas medidas van totalmente na dirección contraria e afectan moi negativamente á economía local e á creación de emprego.

O partido independente recorda que o alza de impostos é consecuencia do Plan de Saneamento Económico ”impulsado y aprobado en el 2009 por el bipartito PSOE-BNG desde el gobierno, contando con el apoyo del PP y que UCN no votó, porque era un plan tramposo y leonino que trasladaba toda la presión fiscal y de amortización de la deuda para ésta legislatura (2012-2015), una premonición de que perderían las elecciones, como así fue, por lo que es del todo ilógico que los socialistas ahora critiquen la subida que ellos mismos originaron y provocaron.

Licenzas urbanísticas e acometida de auga e saneamento.

Fernández Comesaña, rexeita en particular a suba do Imposto sobre Licenzas urbanísticas (Licenzas de Obras), e siñala que o PSOE xa o incrementou no ano 2009, “cuando subió más de un 350% la base imponible del impuesto y por la puerta de atrás.” UCN-CDL, tamén rexeita a decisión do goberno de permitir a Aqualia o aumento de máis dun 45% o prezo das acometidas de auga e rede de sumidoiros, “algo gravísimo pensando en que ya el precio aprobado en 1992 y su posterior actualización en 1995 era muy desorbitado. Entendemos además, que aplicar un incremento retroactivo desde el año 95 puede ser de dudosa legalidad”, opinou o concelleiro.