Sábado, 4 Jul. 2020

Actualizado12:21:09 AM GMT

Estás en Nigrán UCN votou o recoñecemento extraxudicial de crédito pero rexeita a actitude "incoherente" do PP.

UCN votou o recoñecemento extraxudicial de crédito pero rexeita a actitude "incoherente" do PP.

Correo-e Imprimir PDF

Antonio Fernández Comesaña (UCN) contribuíu con seu voto á aprobación da moción dun recoñecemento extraxudicial de crédito por máis de 261 mil euros impulsada polo pacto PSOE-PP. Igualmente, o concelleiro independente criticou" la falta de rigor y lo absurdo de la posición" dos populares por denegar o pago de 11 mil euros de débedas contraídas polo ex rexedor popular de Nigrán Alfredo Rodríguez.

UCN presentou unha emenda onde dispoñía incluír as devanditas facturas durante o pleno celebrado onte, pero non contou co apoio dos populares. Comesaña sinalou a través dun comunicado de prensa que " UCN no entende la actitude del portavoz del partido popular, que en un ejercicio de incoherencia política rechaza compromisos adquiridos por sus antiguos compañeros de partido, sin importarle lo más mínimo perjudicar a las empresas que han realizado el trabajo de buena fe y que llevan más de tres años esperando para cobrar, mientras no tiene reparo alguno en aprobar gastos realizados por el PSOE. El PP está actuando como un gobierno de facto en la sombra. ¡Verlo para creerlo!".

O grupo independente tamén informa que quedaron a redor de 100 mil euros pendentes de pago por facturas do período 1995 - 2000 "generados por el PSOE entonces en el gobierno local, y que el concejal de Hacienda Juan González en connivencia con el PP pretenden dejar sin pagar, alegando una supuesta prescripción de las deudas". No mesmo comunicado Comesaña afirma que todo isto está "causando un grave perjuicio a las empresas y autónomos afectados. ¿Es así como quieren ayudar a los autónomos y empresas?. Pura demagogia", sinalou.