Mércores, 21 Aug. 2019

Actualizado12:21:09 AM GMT

Estás en Gondomar Rapaza coa familia en paro reclama asistencia do Concello de Gondomar cunha campaña en Change.org

Rapaza coa familia en paro reclama asistencia do Concello de Gondomar cunha campaña en Change.org

Correo-e Imprimir PDF
agorasi

"Agora Siiiiii!!! En honor o meu alcalde Paco" leva por título a campaña na plataforma Change.org a través da cal a moza Ángeles González Zapata quere chamar a atención do rexedor de Gondomar sobre a difícil situación familiar pola que atravesa a súa familia.

"Hola, me llamo Ángeles Zapata vivo con 2 hermanos más y mi madre (todos en paro) con ayuda familiar de 319€, pagamos 280€ de alquiler y no recibimos ningún tipo de ayuda económica por parte de asistentas ni ayuntamiento, solo del banco de alimentos por parte del ayuntamiento de Gondomar,solicitamos en febrero hace un año una ayuda para el alquiler cosa que se le pregunta a la asistenta de gondomar y no hai noticias, si el alcalde de Gondomar tiene un gueco en su agenda para reunirse con protectoras de animales cosa que me parece muy bien que traiga para gondomar porque no se reúne con familias así que pasa necesidades en las que se debería centrar,pensar LO QUE COBRA MI MADRE ES UNA CALDERILLA COMPARADO A LO QUE COBRA NUESTRO ALCALDE", di textualmente este petitorio que se espallou nas redes sobre a medianoite deste luns 11 de xaneiro.

Mensaxe que chegou a coñecemento do alcalde socialistas, Francisco Paco Ferreira esta mesma noite a través dunha persoa que presentouse como a irman de Ángeles.

Pola súa banda, o alcalde respondeulle, sempre a través das redes, neste caso dende o seu perfil persoal : "Estimada vecina, yo me reúno con todo aquel que me lo pide o se acerca a la alcaldía a hablar conmigo, obviamente primero debo saber que alguien quiere hablar conmigo para así poder recibirla.
Yo quedo a su disposición para lo que pueda ayudarla, que para eso estoy, si es de mi competencia.
Le agradezco de antemano que me cuente el problema de su hermana y quedo a que esté dispuesta a contármelo, para valorar el asunto y buscarle solución si es de mi responsabilidad y competencia", afirma textualmente.

O petitorio de Ángeles González Zapata apenas acada 7 sinaturas nas primeiras horas da alta da campaña.